دانلود TSF Shell 3D Launcher 3.8.2 Patched – لانچر قدرتمند اندروید + پکیج تم
.
Instagram
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پس از معرفی لانچرهای متعددی برای اندروید و بررسی ویژگی های هر کدام از آن ها امروز قصد معرفی لانچری شگفت انگیز با نام TSF Shell را داریم که به صورت سه بعدی می باشد و از محبوب ترین لانچرها محسوب می شود . این لانچر بی نظیر با تمام لانچرهایی که تاکنون معرفی کردیم تفاوت اساسی دارد و آن را به افرادی که از ظاهر تکراری و خسته کننده ی اسمارت فون خود خسته شده اند ، پیشنهاد می کنیم. لانچر فوق امکانات شخصی سازی فراوان و گسترده ای را در اختیار شما قرار می دهد و گرافیک منحصر به فرد و عالی آن قطعا شما را مجذوب خود خواهد کرد . تا به امروز بیش از صدها پوسته برای این لانچر ارائه شده است که با داشتن ان ها هرروز را می توانید با اینترفیسی شگفت انگیز و بی نظیر شروع کنید ! از ویژگی های لانچر TSF Shell می توان به مواردی همچون شخصی سازی صفحات هوم اسکرین ، قرار دادن ویجت های متعدد در صفحه ی اصلی برای دسترسی سریع به برنامه ها و قرار دادن یادداشت و متن های دلخواه برروی صفحه ی اصلی اشاره کرد. یکی از افکت های جالب به کار برده شده در این لانچر جلوه های آتشین می باشد که  مثلا ویجت شما آتش می گیرد و شما برای خاموش کردن آن مجبور به تکان دادن ویجت می شوید .

 

دانلود TSF Shell - لانچر قدرتمند و حرفه ای اندروید

 

TSF Shell از گران قیمت ترین لانچرهای موجود در مارکت اندروید می باشد و هم اکنون با قیمت 11.90 دلار به فروش می رسد !! ما جدیدترین نسخه ی ان را برای شما قرار داده ایم که می توانید با لینک مستقیم و به صورت رایگان آن را از فارسروید برای اسمارت فون خود دانلود کنید و با ظاهر خسته کننده و تکراری اسمارت فون خود خداحافظی کنیـد !

 تغییرات نسخه ی v3.8.2 Patched:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* بهینه سازی برخی از فرآیندهای عملیاتی و رفع مشکلات

 

 

 

ILIVID

دانلود کنید

 
 


برچسب ها «««




:: موضوعات مرتبط: برنامه اندروید , ,
:: برچسب‌ها: برچسب ها Download TSF Shell Android«برنامه زیبا کردن ظاهر اندروید«دانلود نسخه جدید TSF Shell«نرم افزار شخصی سازی اندروید ,
:: بازدید از این مطلب : 762
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : پویا اندیشه
ت : چهار شنبه 11 شهريور 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی